NKK Trondheim

I dag var det duket for stevne igjen. Stevne kun 1 dag, nesten litt godt det også!

Tesla hopp – river 2.hinder, noe jeg tror ganske sikkert skyldes meg. Videre tull i slalom. Får endelig den til, så blir det noe rot igjen og vi løper av banen. Tesla har løpetid, stevnet falt midt på stådagene, og vi har gått utrolig mye den siste uken. Tenkte derfor det ville være lurt å heller løpe av banen, få opp litt energi igjen og prøve på nytt. Disk

Vegas hopp – Et riv som skyltes at jeg begynte å løpe på, og han fikk det travelt. En vegring på nest siste hinder som skyltes at jeg begynte å stresse og tulle med å sende han rundt. 4.plass med 10 feil

Tesla agility – starten føltes mye bedre enn i hopp, og jeg hadde fått opp energinivået. Kommer til slalom hvor hun hopper ut på slutten. Tar den på nytt, og da satt den. Ellers flott løp med flyt. 9.plass med 5 feil

Vegas agility – flott flyt, ivrig hund. Grei å bremse før felt, men hopper også ut i slalom.. 3.plass med 5 feil

  
Alt i alt er jeg veldig fornøyd! Vi har vært mye på tur i det siste, og hjemme har vi ikke akkurat fått slappet av pga gira setter som lukter løpetid.. At vi da drar med oss et løp med 10 feil og to med 5 feil klager jeg ikke på altså! 🙂 Vegas har også blitt sinnsykt tynn pga løpetiden, så at han løp som han gjorde er jeg fornøyd med. 

Inntil neste stevne skal vi forske mer på slalom og finne ut hvor feilen egentlig ligger…

Legg igjen en kommentar

