Halvveis i 2016

Da er vi halvveis i året. Mye har hendt, og mer vil det bli. Tenkte å ta en liten update på målene våre for i år for å se hva som gjenstår, hva som er påbegynt og hva som kanskje er fullført.

Først og fremst – i går ble jeg ferdig med min siste eksamen. I dag fikk jeg bekreftet at jeg får jobbe som vikar så mye jeg vil, så det vil bli heltid. Hundene har taklet denne stressende perioden (for meg, mye ro for dem) veldig bra, men nå er det godt å kunne fokusere maks på de igjen. Å ikke være student, men arbeidstaker vil også si bedre økonomi, så de målene som ikke er satt i gang enda stresser jeg ikke med – for det er vel nå vi har tid og råd til å gå ordentlig i gang.

Nå har jeg helt fri fra alt i en hel uke, så da skal jeg og hundene kose oss maks, med gode turer og mye trening. Om et par uker blir det agilitystevne etterfulgt av ukeskurs i agility, så da er vi snart back on track!

Mål 2016

Tesla:

– Blodsporprøve (Ikke startet enda, men i sommer blir det tid til blodspor, så tenker det blir prøve til høsten)

– LP-debut (Lagt den litt på hylla. Må først og fremst få ordnet opp i dekk over tid, men vi er i gang med det)

– Klasse 2, agility (ikke noen napp enda, men mangler 1 napp i hopp)

– Klasse 3, rally-lydighet (to 2.premier i klasse 2, så mangler kun 1 1.premie til)

– UHP (Fått i gang treningen på kickbike igjen. Blir sykling fremover, også tar vi sikte på august)

– Jakte mer gulsløyfe (ikke enda, men får se om det evnt blir til høsten)
Vegas:

– Napp i klasse 2 (so close..)

– Ag2-tittel (ikke enda)

– Tittel rally 2 (Den fikk vi på vår fjerde start i år. 4 starter – en disk og tre 1.premier)

– Stilles flere ganger som veteran (Stilt en gang med beste veteran som resultat. Blir to ganger til)

Så, vi vet hva vi må jobbe mer med, og hva vi skal sette i gang 🙂 

Legg igjen en kommentar

