Året 2016

Så, hvilke planer har jeg for kommende år? Vel, ting er notert i kalenderen, og jeg håper jeg får gjennomført mine ønsker 🙂 I juni er jeg ferdig utdannet, så alt av planer etter juni som involverer reising kommer helt an på om jeg får meg jobb. Får jeg meg jobb raskt så er det mulig høsten blir enda mer fylt opp med litt mer reising, får se.

Januar:
Starter året med konkurranselydighetskurs med Tesla
Røntgen rygg, Tesla

Febuar:
6/7 – reiser vi til Moelv for årets første agilitystevne! Skal starte med begge hundene.

Mars:
05/06 – Rally-lp med begge hundene
18 – Tesla 3 år!

April:
Uoffisielt agilitystevne
09/10 – Rally-lp med begge hundene
23/24 – Trolig utstilling med Tesla på Sunndalsøra

Mai:
5 – Vegas 9 år!
7/8 – agility og utstilling i Ålesund. I all hovedsak Vegas. Han reagerte negativt på miljøet i år, og han er ganske sterk sånn sett. Vil derfor ikke gi Tesla dårlig erfaring i den hallen, men det er mulig hun blir med og starter utendørs en av dagene.
28/29 – Fuglehundsutstilling på lørdag, mulig stille Tesla på søndag i Fannrem.

Juni:
Ukeskurs i agility i Sverige
18/19 – Årets første hjemmestevne i agility.
25/26 – Frister med tur til Lillehammer, for agility

Juli:
2/3 – NKK Trondheim. Utstilling og agility, muligens rally.

August:
13/14 – Agilitystevne i Sverige
20/21 – Agilitystevne i byen
26/27/28 – Rallystevne i Steinkjer med begge hundene

September:
3/4 – Agilitystevne i Mo i Rana eller rally-lp her hjemme
10/11 – Rally-lp, Averøy?
18 – Agilitystevne på hjemmebane
24/25 – Agility i Ålesund. Frister, men får også her se an økonomien

Oktober
15/16 – Norwegian open agiliy!
22/23 – Rally-lp i Trondheim

November
05 – Utstilling, Vegas
19/20 – Dogs4all.

I tillegg til disse planene har jeg lyst til (og mål om) å få inn UHP og blodsporprøve, samt lp-debut. Blodsporprøve kommer helt an på hvor mye vi får til å trene, men jeg setter det som et mål for motivasjon.

Legg igjen en kommentar

