Klar for action!

I går kom jeg hjem fra sydenferie, men det gjør ingenting – for om 3 timer setter vi oss i bilen for en 13 timers lang biltur til Sørlandet og en uke med agilitykonkurranser! Tesla blir hjemme med E, sin favorittperson nummer 1, så tipper hun ikke merker at jeg forsvinner enda en uke (:

Mens jeg var i syden fikk jeg mail om at titlene til Vegas er godkjent, så han kan nå titulere seg RL1 AGH1! Gøy på en setter det 😀

Mål for kommende uke er: 1 løp med 1.premie i ag så vi kan søke om tittel også i ag. Helst napp i et eller flere løp. Vi kan jo, det er bare de teite 5-feils løpene som ødelegger for oss, så håper vi kan legge det på hylla nå, ihvertfall den kommende uken. Ellers skal jeg løpe mer og være mer vågal i handling. Skal teste litt forskjellig ila uken. Går det ikke så går det ikke(Vegas er variabel i dagsform og i fart), men går det så sparer vi tid. Ellers skal vi ha fokus på å ha det gøy, og jeg skal gi noen knallgode belønninger etter endte løp. Siden vi skal gå kvalik til junior-NM hadde det jo vært gøy å fått løpe finale, men det er hverken et mål eller noe jeg tør å håpe på. Jeg skal derimot gjøre mitt for at vi skal lykkes, så får vi se om vi kanskje har flaks.

Avslutter med et per bilder som pappa tok av Tervedillen min i går, så skal jeg prøve å være flink til å skrive stevneblogg ila kommende uke.

   
     

Legg igjen en kommentar

