Uoffisielt stevne

Kom på at jeg glemte å skrive og legge ut bilder fra det uoffisielle stevnet vi var på i april :b

Hundene fikk tre løp hver i høyst uoffisielle klasser. Små og enkle baner med mye moro. Vegas var helt RÅ og var sinnsyk gøy å løpe med. Det lover godt til Ålesund i helga. Tesla var ivrig og hadde så stor fart at jeg slet med å holde følge. Hun fungerte godt og jeg koste meg der jeg prøvde å sette inn ekstragiret mitt mens vi løp :b

Klassene var tunnelcup og ag+ag hopp. Vegas sprang stort sett uten feil, mens terven fikk en del feil hvor de aller, aller fleste skyldes en treg fører. Før debuten hennes i sommer skal jeg trene litt slik at jeg kanskje finner det sårt trengte ekstragiret, knis.. Av våre 6 starter fikk vi seks 3.plasser, dvs at de kom på 3.plass i alt de deltok i. Det var ikke så mange deltagere, men hovedpoenget er at jeg syns begge hundene fungerte godt, og at jeg gleder meg til å fortsette å konkurrere med begge to 🙂

Det ble tatt noen bilder på stevnet, så legger de ut her 🙂

   
Ikke alltid så lett å finne rett inngang i tunnelen for ei med fart på sikkert 60km/t :b             

Vegas skal gå dobbeltstevne i helga, noe jeg virkelig ser frem til! Tesla sin debut blir trolig i juni, noe jeg også gleder meg til. Forventer meg ikke annet enn disk pga treg fører og en hund som har det «skitkult», men vi starter ikke for å vinne 😀

Legg igjen en kommentar

