Stevnedag

Målene for dagen i dag var at vi skulle løpe, at vi ikke skulle ha stigefeil og helst et løp med maks fem feil. Starter bare bloggposten med å skrive at alle mål ble vel nådd 😀



Åpen: Som jeg skrev i forrige innlegg – jeg var glad for at åpen var første bane ut siden vi trenger en runde på å rote og å tulle litt. Jeg kjenner oss tydeligvis godt, haha! En bikkje med mark i ræva og en fører som bare danket rundt beskriver åpenløpet godt. Hørte folk rundt ringen le enkelte plasser i banen, og det var ikke så rart for bikkja så ut som en hvit bompibjørn på speed :b

Agility: Herlig løp med god følelse! Samarbeidet godt, og holdt nesten på å gi oss en vegring siden jeg plutselig var på feil sted til feil tid, men bikkja savet oss heldigvis. Dessverre ble det et riv, men uansett godt fornøyd! Ble en 3.plass uten napp, men ihvertfall et steg nærmere tittel.



Hopp: SURT! Bikkja som alltid er litt treg i starten satte fart fra hinder en til nummer fem. Typ 10 meter avstand mellom disse, så hvordan han fikk for seg å løpe dit aner hverken jeg eller andre som kommenterte det, hehe. Litt surt med den disken, for resten av løpet var supert uten feil. Hadde jeg bare vært enda mer tydelig og kauket tidligere så kanskje vi hadde berget, men slik går det ikke an å tenke :b 

Alt i alt en super stevnedag med masse trivelige folk rundt ringen 🙂 Neste stevne blir i Ålesund i Mai. Om tre uker er det Rallystevne for begge hundene, det blir gøy! Også gleder jeg meg til å få inn slalomen på Tesla, slik at vi også kan begynne å starte 🙂



Legg igjen en kommentar

