Trening

Tid for trening igjen!

Vegas, runde 1: Daff hund som måtte jobbes med for å få inn litt tempo. La inn en del leking med ball, og startet kombinasjonen med rett-strekk for å booste fart. Fungerte helt ok.

Tesla runde 1: Tull fra fører sin side! Må rett og slett bli en bedre handler, for hunden jobber kjempebra og prøver godt. Hjelper ikke når jeg bare tuller og roter. Fikk tips til videre trening, så de skal jeg prøve. Ei vi trener med syns Tesla var helt rå, og hadde bare positivt å si om henne. Artig med slike kommentarer selv om jeg bre ødelegger, hehe.

2015/01/img_0308.jpg

Vegas runde 2: Fart!! Herregud, bikkja hadde boosta opp energi og fart i pausen. Knallartig å jobbe med han, og han hadde super fart i slalomen. Den at fokus på denne økten mtp at vi snart drar på stevne, og jeg er flink til å presse opp farta slik at han blir usikker og løper ut. Han hadde litt for stor fart over vippa en gang, så bikkja fløy lengre enn langt. Etterpå var vippa skummel og ekkel, så spørs om vi må ta oss tid å gjøre den morsom på tirsdagstreningen. Til tross for vippe-problemet er jeg veldig fornøyd med runden.

Tesla runde 2: Gøy! Jeg må løpe mer på, men vanskelig når man har på for mye klær og glemmer å kle av seg.. Det skal jeg huske til neste gang, så jeg kommer meg rundt banen uten å daffe/jogge. Hun er kjempeartig å trene med, og gir alt uansett hvor dårlig jeg er til å vise vei.

For neste trening:
– Jobbe med vippa(Vegas)
– Løpe mer med Tesla

Legg igjen en kommentar

