Dag 20 – premier vi har vunnet

Tar like så godt siste del av utfordringen med det samme jeg. Det siste innlegget i utfordringen handler rett og slett om premier vi har vunnet.

Premieveggen min. Dårlig oppsett, så skal finne på noe bedre. Håper vi får noen sløyfer i år også, så da må man utvide litt.

2015/01/img_0610.jpg

Rosettene er det Vegas som har skaffet meg.
Starter nederst jeg. De fire nederste er BIR-rosetter fra valpeshow. Ble BIR på alle valpeshowene vi var på, sett bort i fra ett. På rosett nummer to fra venstre henger bronsemerket fra lydighet.

På rad to henger BIG-rosetter fra valpeshow. Hver gang vi ble BIR ble vi også BIG, og det er jo ekstra gøy når man slår flere. Noen mener kanskje ikke rosetter fra valpeshow er noe å skryte av i den forstand, men jeg syns det er koselig å ha de på veggen. Minner meg om tiden som verdens lykkeligste 15-åring med flott valp 🙂

Øverst henger rosettene våre fra i år. De tre til høyre er fra agilitystevner, alle 2.plasser. Den nest til venstre er 1.plass-rosetten fra rally-stevnet i høst. Rosetten til venstre er også en agilityrosett, men fra Norwegian Open. 2.plass det også. Den er den rosetten som betyr aller mest for meg, da den helga bare var fantastisk og bikkja leverte som bare det. 2 plass av 92 stk(og med fuglis) er ikke noe man glemmer med det første.

De to rosettene som ligger på hylla er fra det uoffisielle lydighetsstevnet i forrige uke. Søte rosetter i nyydelig farge. Elgen som sitter på hylla vant vi også på NO, og den var så søt at den bare måtte få sitte på hylla å passe på premiene. I vitrineskapet står det også en pokal som betyr mye for meg. Den er fra 2008, da jeg ble «norgesmester» i hundekunnskap. NKKU som arrangerer hvert år, og akkurat dette året vant jeg. Det husker jeg var utrolig stas!

Legg igjen en kommentar

