Dag 14 – fem ting om hunden din og 15 – beste hundeblogg

Vegas:
1. Født i mai 2007, og fyller snart 8 år
2. Engelsk setter med flere kjente hunder i stamtavla
3. Innehar bronsemerket i lydighet, agility og rally-lydighet
4. Allsidig hund som mer enn gjerne er med på å gå tur, trekke, trene lydighet, løpe agility osv
5. Min første helt egne hund, kjøpt til konfirmasjonen min i 07

2015/01/img_0563.jpg

Tesla:
1. Født i mars 13, og fyller snart 2 år
2. Terv født i groen-kull med flere maller på stamtavla
3. Har en skikkelig haleknekk som veterinæren syns er fantastisk sjarmerende
4. Gir 110% enten det er på trening, tur eller å ligge i sofaen
5. Hun kom hit i mars 2014, nesten et år gammel. Litt synd å ha mistet valpetiden, men utrolig glad for at hun endte opp her

2015/01/img_0561.jpg

Dag 15 – beste hundeblogg
Angående hundeblogger så leser jeg ingen på fast basis. Jeg havner dog en del innom klickerklok, en blogg jeg liker godt. Bilder, tekst som får meg til og tenke samt gode filmer. Så får nevne denne som favoritt, da det var den jeg kom på nå :b

Legg igjen en kommentar

