Trening – Vegas

I dag var det tid for oppstart på den andre treningsgruppen vi er med i, og denne gangen fikk Vegas være med. Han har vært helt bortreist pga løpetid, så ville ikke sette store krav til han. Bikkja derimot var klar for trening og full av iver 🙂

Minus:
– Litt mye vims til tider, men det skylder vi på treningsfri, hehe
– Hoppet ut av slutten på slalom et par ganger
– Må øve mer på vanskelige slalominnganger og høyre-slalom

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2015/01/img_0354.jpg

Pluss:
– Ok felt. Dette er noe som ikke blir prioritert med han, og med tanke på det så syns jeg vi har greie felt
– Fin fart i slalom
– Fin fart ellers på banen
– God iver!
– Jeg kunne løpe litt mer fra og dermed ha bedre tid til bytter

Alt i alt en fin start på treningsåret. Planen for våren er å øve mer på høyre-slalom, men det tenker jeg vi venter med til etter Moelv.

Og flere utfordringsblogger kommer snart. Akkurat nå skal jeg slappe av og nyte siste dag med fri før skolen begynner på igjen i morgen. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg, for nå går tiden fort pga mye å gjøre fremover.

Legg igjen en kommentar

