Dag 9 – Ting jeg ønsker til hundene

Her kommer mine store ønsker for hundene. Dyre ønsker, men det er hva jeg ønsker akkurat nå :p

1. Hundebil
Enten en fet audi(nyeste Skoda kan gå) stasjonsvogn, eller en svær bil som tar seg frem overalt. Med kurrante hundebur og med treningsutstyr fast i bilen.

Som som denne A6 allroad’en

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2015/01/img_0539.jpg

Eller som denne pathfinderen. Gjerne med styling fra arctic truck, hehe

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2015/01/img_0540.jpg

2. Hus med stor hage og fin plass for hundene

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2015/01/img_0542.jpg

3. Egen agilitybane i overnevnte hage slik at vi kan trene oftere

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2015/01/img_0541.jpg

4. Gavekort slik at vi kan gå masse kurs

5. Tja, leker og utstyr ønsker jeg meg alltids :p

Legg igjen en kommentar

