Dag 8 – Noe jeg gleder meg til

Ohoi, det er jo så mye jeg gleder meg til! Skriver en liten liste over ting jeg gleder meg til når det gjelder hund i 2015 🙂

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0910.jpg

– Moelvstevnet i februar
– Alle agilitystevnene her i byen
– Å trene mer lydighet med T, med forhåpentligvis debut
– Forhåpentligvis debut med T i ag
– Nkk Trondheim
– Rally-stevner
– Norwegian Open
– Ag kurs i Sverige
– Stille Vegas som veteran
– Fine turer i skog og mark
– Kjøre mer kickbike
– Forhåpentligvis K-test og UHP
– Gå spor
– Stevne i Sverige i sommer

Okei, fått ned noen punkter, og enda føler jeg at jeg har glemt noe :p

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0438.jpg

Sitter på hytta nå, og skal være her helt til 2015, knis! Vegas har trekt pulk med all bagasje og mat i dag, så han er helt utslått. Eller er han egentlig det? Jepp, innerst inn. Men så er jo T høyløpsk, så han er på vakt sånn i tilfelle hun begynner å blader med øyenvippene. Lyd er det også blitt i han, yay! Gleder meg til løpetiden er ferdig slik at alle kan begynne å fungere normalt igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

