Dag 4 – Det du kjøpte til hunden sist

Da er jeg kommet på dag fire i utfordringen, og istedenfor å vise hva jeg sist kjøpte til hundene, så viser jeg hva hundene fikk i julegave.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0529.jpg

Først ut er denne reflekssprayen. Den skal visst være genial, også er det smart å ha den liggende i bilen hvis vi plutselig vil gå tur og refleks mangler. Jeg er dog litt skeptisk til å spraye den direkte på hundene, men bånd, utstyr og dekken kommer nok til å bli sprayet.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0530.jpg

Hundene fikk også en pakke dentastix. Kjekt å ha liggende, slik at det tar både plakk og at hundene får noe å kose seg med innimellom.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0534.jpg

Denne boken fikk jeg av Erlend, og den gleder jeg meg til å lese. Utrolig interessant og lærerik bok, og ekstra gøy at navnet til Teslas pappa dukker opp flere ganger i boka.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0532.jpg

Vegas fikk denne draleken med ekte kaninpels. Jeg har hørt at hunder gjerne tenner på alle plugger ved leker med ekte pels, og jeg ble ikke skuffet. Drakamp er ikke så veldig kult syns Vegas, men med denne skal vi nok få til noen knallbelønninger. Fikk foressten også flere biter med kaninpels som jeg kan lage egen leke med. Tenker å stappe pelsen inn i en av Holee-rollerene, slik at den blir ekstra kul.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0531.jpg

Tesla fikk en draleke som dette med pip inni. Dritkul! Hilsen Tesla. Deilig med strikk i tauet da bikkja har mer enn nok kraft når det kommer til drakamper, hehe.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0533.jpg

Denne fikk jeg også av Erlend, og jeg har allerede begynt å skrive masse i den. Den skal alltid være med på hundeaktiviteter, og blir nok flittig brukt som trenings- og konkurransedagbok.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0528.jpg

Sist ut er denne geniale treningsbagen fra Jackson. Den var større enn jeg hadde trodd, men det betyr jo bare mer plass til utstyr 😉 På trening fyller jeg opp en plastpose som jeg har utstyret i, men det er det slutt på nå. Skal jeg på trening er det bare å ta baggen over skuldra, og vips så har jeg med alt jeg trenger.

I tillegg meldte jeg oss på klubbens vintertrening som starter i Januar. Det vil si at vi da kan trene agility to ganger i uken, ut vinteren – jippi! Fra før av trener vi på tirsdager, men nå blir det både tirsdag og søndag.

2 kommentarer om “Dag 4 – Det du kjøpte til hunden sist

  1. Hei😊jeg lurte på hvor du har kjøpt leke (bilde 5) ?har vært på jakt etter en slik dra leke lenge.
    Mvh Annette

  2. Hei! Mener den er kjøpt hos Canider 🙂 Hvis det ikke er et must med pip i så sjekk ut kreativ hund sin nettbutikk. De kjører black friday-salg på slike leker nå. Den er ihvertfall fra tug-e-nuff 🙂

Legg igjen en kommentar

