Dag 2 – Mine tre favorittraser

Day two, og her kommer mine tre favorittraser akkurat nå. Med følger en kort begrunnelse på hvorfor jeg liker de.

1. Tervueren
Tøff brukshund, som ikke bare har hjerne, men som også er fin å se på. Jeg er på min første terv, men garantert ikke den siste. Allsidige hunder som kan brukes til alt.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0431.jpg

2. Engelsk Setter
Flott jakthund, og den fineste av setterne. Jeg er «oppvokst» med ES, da jeg fra ca 8-års alder begynte å lufte alle som fantes i nabolaget. Glade og trivelige hunder med stort sett godt gemytt. Hunder som er med på alt uten å nøle. Med litt trening kan den også brukes til andre hundesporter, og jeg håper jeg har fått bevist med Vegas at de kan brukes til det meste, bare man trener.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0355.jpg

3. Tom
Denne må stå rom, faktisk. Jeg har alltid hatt en liste i hodet på mine favorittraser,men akkurat nå er det to favoritter jeg har. Godt fornøyd med de rasene jeg har valgt, med andre ord 🙂

Legg igjen en kommentar

