Dag 1 – Tre favorittbilder av hunden

Day one! Siden jeg har to hunder så legger jeg ut tre bilder av hver hund 🙂

Tesla:

Dette bildet liker jeg så godt, for det stråler harmoni. Hun er i sitt rette element; på trening, og er så ufattelig søt der hun sitter!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0262-0.jpg

Dette er mitt favorittbilde 2, viser ei glad, sjarmerende og fornøyd tispe.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0275-0.jpg
De to bildene over er tatt av treningsvenninne og turkompis: http://www.facebook.com/kristinhoyemphotography

Favorittbilde nummer 3 er dette bildet. Det er deilig vinter, rett før jul og tuppa er skikkelig glad over å være på tur!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0494-0.jpg
Bildet over er tatt av min far, my magical moments

Vegas:

Favorittbilde 1 viser flink Supersetter på Rallystevne. Jeg hadde kanonbra følelse når vi gikk, og denne helga løsnet problemet vi hadde med lineføring. Bildet fanger en setter som er ivrig på å jobbe, og å gjøre rett.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0325.jpg
Bildet over er også tatt av Kristin, http://www.facebook.com/kristinhoyemphotography

Bilde to viser Vegas på agilitybanen. Liker bildet godt!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0504.png

Mitt tredje favorittbilde av Vegas er dette. Tatt på hytta i fjor, og jeg syns jeg har fanget uttrykket hans så godt.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0505.png

Legg igjen en kommentar

