Mål 2015

Så er det målene for 2015 som står for tur! Neste år tror jeg blir spennende, for jeg vil konkurrere mer, trene mer og å bare kose meg masse med hundene.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/b13/5541735/files/2014/12/img_0078.jpg

Mål for Tesla:

– Jobbe videre med grunnferdigheter
– Starte rally-lp(vil ha tittel)
– Bronsemerke i lp
– Få på plass slalom igjen så vi kan starte(sent 2015)
– Jobbe enda mer med spor og søk
– Forsette å løpe tospann, barmark
– Fortsette å få fine opplevelser med folk og nye miljøer

Mål for Vegas:

– Starte klasse 1 LP
– Få tittel i rally-LP
– Få flere napp i ag
– Utstilling som veteran
– Fortsette å løpe tospann, barmark
– Ha det gøy

Gleder meg masse til å jobbe for å oppnå disse målene. Når det gjelder målene for konkurranser så blir jeg ikke direkte skuffet om vi ikke klarer de innen 2015 er over. Disse målene er satt for at vi skal ha noe å jobbe mot, og for min motivasjon. Det viktigste for meg er tross alt å ha det gøy med hundene.

Legg igjen en kommentar

