25.Februar

I dag har vi vært på gamlehjemmet igjen. Er der ca en gang i uken, og det gir meg så mye glede! Måten folk lyser opp på når Vegas legger hodet i fanget deres er helt ubeskrivelig. I dag var det mye liv rundt Vegas på den første stua, men bikkja hilste på folk og sjarmerte de eldre i senk. På det andre rommet satt de fleste å sov når vi kom inn, men ei var våken og ropte på Vegas. Lot han hilse litt på damen, og når jeg snur meg sitter alle våken og smiler mot oss. Var der i en drøy time i dag, og enn at selv med så liten tid av dagen min kan jeg skape så mye glede!
Vegas er kjempeflink, og hver gang vi kommer inn i gangen vet han hvor vi er og hva vi skal. Bikkja blir på, og går rundt logrende og nesten smiler. Når jeg blir gammel er det ingen tvil om at jeg vil på det gamlehjemmet, hihi. Besøk av hund, aktiviteter, katt som bor der og et utrolig herlig personale.

Jeg har meldt oss på lydighetskurs, som starter i dag. Gleder meg veldig, for jeg trenger motivasjon og inspirasjon til å få komme meg ut å trene litt mer. Vegas har jo våkna veldig det siste året, så mer trening, og vise hva han er god til er bare godt for han
Ellers blir det agilitytrening igjen i morgen, litt spent for tror bikkja kommer til å være sliiten. Han var på hytta i helga, og med dagens sykehjemtur/kurs kommer han nok til å være helt kake I mars skal vi gå kurs for ei som er på det svenske landslaget, det tror jeg kommer til å bli artig, og ikke minst veldig lærerikt! Vet det er en god del flinke ekvipasjer som skal være med, så får håpe jeg ikke dummer oss helt ut, hehe!
Beklager et litt kludrete og kjedelig innlegg(sikkert fullt av skrivefeil), men er ikke så godt vant med å skrive på Ipad enda… Men det var ihvertfall et livstegn og oppdatering fra oss. Ha en fin uke!

Det var faktisk alle innlegg fra hjemmesiden, så nå blir det fersk nytt fremover!

Legg igjen en kommentar

