13.Februar

Hehe, det er noe med meg og blogging. Bestemte meg plutselig for å lage egen hjemmeside med ny blogg, men det ble med et par poster der, før jeg oppdaget at man kan ha fine hjemmesider på wordpress. Tok i bruk profilen min igjen, men wordpress og ipad ville ikke samarbeide så det prosjektet ble skjøvet vekk. Vel, nå kom jeg plutselig på at wordpress har egen app, så da kopierer jeg over innlegg fra hjemmesiden, og tar meg i skinnet. Nå skal det blogges!

Fra 13.Februar 2013:
På mandag var vi på Heimdal med Milo igjen. Merket forandringer i oppførsel etter helga, og hunden som bare må passe på hagen orket ikke ut der før langt utpå dagene. På venterommet satt han å peip og maste, noe som er ulikt han hos veterinæren. Vi ble ropt opp og jeg gjorde meg klar til å løfte opp bikkja på gulvet og bære han inn, men bikkja gikk inn dit frivillig han! Ikke noe kjent Milo-stil som å gå et par meter for å slippe seg ned på gulvet i håp om at han får dra hjem da…
Veterinæren kjente på ryggen hans igjen, og sa han syns den hadde kommet seg. Nå går jo bikkja på rimadyl daglig, så problemet er jo der enda, men smertene har avtatt og det liker vi godt! Vi fikk sjekket ører og øyne og, og fant ut at han har litt redusert syn. Ikke betydelig, men det kan jo mulig utvikle seg? Jeg er jo skikkelig hønemor og spurte om alt mulig, men veterinæren syns det var en fin hund, og sånt varmer jo :)Det ble gitt en vitaminsprøyte, og han skal få to til med en måneds mellomrom, også tar vi ordentlig helsesjekk hver gang. Kjekt å holde de litt ved oppsyn når de begynner å dra på åra syns jeg.
Ellers var det agilitytrening med Vegas igjen i går. Mye knot og rot fra min side(som vanlig) i starten, men fikk noen fine runder etterhvert. Så fornøyd med utviklinga, for et halvår siden manglet han hindersug og prøvde å stikke fra banen hele tiden. Nå er han så på, og er helt herlig å trene med! Nå må bare føreren bli flinkere til å føre
På lørdag tar vi oss en tur på hytta til søndag. Greit å reise opp mens det enda er lyst, og beregne god tid på skituren oppover med tanke på tung ryggsekk og Milo. Blir sikkert tatt masse bilder, så skal legge ut når vi kommer hjem!

Legg igjen en kommentar

