Oppkjøring til konkurranse

20121127-144339.jpg

Hehe, da skulle vi ha trent en del i det siste, også vært skikkelig klar til torsdag!
Er det sånn da? Neeh.. Var på trening på torsdag, og hadde tre kjempeflott runder! Går vi slik på konkurransen å så blir jeg skikkelig stolt! Tenkte å trene en del i helga og uka her, men jeg har jo selvfølgelig fått omgangssyken.. Typisk. Litt bedre i dag, så håper jeg kommer meg på jobb/trening i morgen, og på konkurranse på torsdag!
Blir dessverre ingen agilitytrening i dag, orker ikke løpe rundt i formen her. Vegas har vært litt treg i det siste, så kanskje det bare gjør han godt med litt fri? 🙂

Vel, nå skal jeg slappe av og bli frisk. Kryss fingrene for at jeg blir frisk så vi får debutert på torsdag 🙂

Legg igjen en kommentar

