Planer/mål fremover

Vi har fått oss noen planer og mål framover. Målene kan ende opp med å forbli drømmer, men det er greit og inspirerende å ha noe å trene og jobbe mot.

Førstekommende lørdag, altså 10.November: Fellesutstillinga i Midt-Norge. Vegas skal stilles. Jeg håper vi får en blåsløyfe jeg. Lest kritikker dommeren har skrevet, og han liker visst store brystkasser, og kommenterer veldig mye på maskuline preg. Så får vi en blåslufse er vi fornøyde :p

29.November: Rallystevne x2. Måtte melde meg på før nervene sa jeg ikke skulle. Fint med debut i hallen vi er i to ganger i uka, og for masse kjente og bekjente. Ikke liike skummelt da. Men skummelt er det.

Ellers ser det ut til at vi kanskje skal få kommet oss avgåde å trene på rapphøns. Bestemt meg for å stå på å prøve å få jakthunden min til å være jakthund igjen.

Siste målet er å få startet agility i løpet av våren. Uoffisielt. Mye å jobbe med enda, men vil ha noe å jobbe mot. Målet er selvfølgelig å få startet litt større konkurranse når vi er helt klare.

Fremover blir det jobbing med å få litt mer muskler og kondisjon på oss begge. Vegas må opp i vekt, siltynn om dagen desverre.

Milo-mål og planer:
Øke triksereportaer sitt, slanking og ellers bare glade dager 🙂

Legg igjen en kommentar

