Flink blogger!

Igjen har jeg fått symptomer på en dårlig blogger.. Fy meg.. Ikke bra.
Så jeg tenkte akkurat at jeg skulle skrive et langt og innholdsrik innlegg fra forrige ukes treninger. Både rally og agility. Nærmet meg slutten og da sluttet selvfølgelig IE å funke. *sukk*

Så for å gi et livstegn: Vi lever enda i beste velgående, og det kommer snart blogg og film fra treningen i forrige uke. Kommer også et inlegg om planer og mål framover!

I helgen har jeg hatt hundefri. Godt innimellom, men gud hvor man savner bikkjene! Vært i Østersund med min kjære, og det var jaggu meg godt å komme seg bort! Ble shoppet en del, og jeg må innrømme at det ble vel egentlig shoppet mest til hundene.. Kjøpte en svart fin bøtte det sto «hundemat» på, rommer vel 5 Liter. Også kjøpte jeg hundegodbiter. De fylte nesten hele bøtta, så nå har vi godbiter i bøtter(hehe) og spann fremover! Ellers ble det kjøpt litt goodies, bånd, Id-tag osv, så hundene skal si seg fornøyde :p Hadde det kjempekoselig, så takk til kjæresten min for en fantastisk helg!

Så, da satser vi på at IE plutselig ikke lukker seg, at dette innlegget blir publisert, og at jeg får skrevet og lagt ut referat fra forrige uke!

Vi sees 🙂

Legg igjen en kommentar

